Sivut

Maisemia

Vanhoja kuvia vielä. Tälläkin kertaa. Teitä onkin tullut jo kolme lukijaa. Vaikka se onkin vähän, mutta mulle paljon, koska vastahan mä aloitin tämän blogin! Blogin aloittaessani ajattelin että ei ketään kiinnosta mun kuva joten olen yllättynyt, positiivisesti. :)





Muokkaamisessa on vielä paljon opeteltavaa. Nämä kuvat muokkasin picasassa, mutta olen nyt ladannut jonkin raw ohjelma millä tuun muokkaamaan kaikki raw kuvani. Huhhuh ku monta nappulaa ja paikkoja joissa voi muokata kuvan.. sen ohjelman opettelus menee kyllä kauan. Tietääkö kukaan mitään helpompaa? :)  Ja siis ohjelma mitä käytän on Raw Therepee

4 kommenttia:

  1. Sini, tuo kolmas kuva on aivan upea!! Ajattelin ensin, että oot kopsannut sen googlesta, mutta sitten kattoin, että siinä on sun leimat ja kaikki! Vau! :D Ja oot ilmeisesti saanut leimasimen toimimaan vai teetkö jollain muulla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos :) Tuon otin silloin, kun oltiin siellä koskenlaskussa niin matkalla pysähdyttiin suolle niin siellä. :)

      Poista
  2. Bannerisi on todella ihana ja omintakeinen! Sulla on selvästi silmää kuvaamiselle, vaikkakin laadussa on hieman parannettavaa, mutta hei jostainhan kaiken on alettava! Jatka samaan malliin siis! Harjoitus tekee mestarin! (;
    Jos kiinnostaa, niin voit käydä kurkkaamassa mun valokuvaus/lifestyle blogiani. :)

    erilainenlumihiutale.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. :)